čtvrtek 19. prosince 2013

CHRISTMAS WISHES AND HANDMADE CHRISTMAS CARD

Když si před Vánoci uvědomíte, na kolika lidem vám záleží, může vás přepadnout pocit nějak jim ty vánoční chvíle rozradostnit.

Proto jsem se letos rozhodla vyrobit vánoční přání pro mé blízké. Ráno jsem brzy vstala, jela nakoupit stužky, lepidlo, různobarevné papíry, papíry s texturou, s potiskem... Po příjezdu jsem si k tomu všemu pustila vánoční pohádku a začala jsem. Po pár hodinách z toho vzešly přáníčka pro různé osoby, které pro mne mnoho znamenají.

Doufám, že se jim po otevření dopisu rozzáří očka a život bude na pár chvil o něco veselejší. O tom přeci Vánoce jsou? Ne? Má vánoční přání jsou o radosti jiných. Třeba i někoho z vás přepadne zítra chuť jen tak udělat někomu radost :).
Celý článek po rozkliknutí















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)